Apa Yang Kita Selalu Lupa..

Ya Allah, Ya Tuhanku! Rahmatilah aku dengan Al-Quran dan jadikanlah Al-Quran bagiku sebagai pemimpin, cahaya, petunjuk dan rahmat.
Ya Allah, Ya Tuhanku! Ingatkanlah aku apa yang aku terlupa. Ajarkanlah aku daripada Al-Quran apa yang aku jahil. Berikanlah aku kemampuan membacanya sepanjang malam dan siang; dan jadikanlah Al-Quran itu hujah bagiku. Tumbuhkanlah kecintaanku pada Al-Quran. Jadikan ia perisaiku,teman hidupku di dunia, penghibur kesepianku di dalam pusara dan penyelamat diriku pada hari kiamat kelak.
Ya Allah, jadikanlah Al Quran penyuluh jalan meniti sirat, teman ke syurga dan pendinding api neraka. Perkenankanlah wahai tuhan sekalian alam...

Hit Counter (1/12/08~now)

Friday, April 30, 2010

Aqil's Action - 8 months

Aqil bulan ni genap usianya 8 bulan..Dalam usianya yang semakin meningkat dari hari ke hari macam-macam gaya lucu yang dipamerkan buat menceriakan lagi suasana kami bersama... ditambah juga dengan abg Akmalnya yang sentiasa hendakkan perhatian dan layanan dari aku dan hubby...kesian Akmal kadang-kadang nangis dek aku yang suka menyakat dia..

Baru-baru ni aku ada amik beberapa rakaman video Aqil. Bukan senang tau nak rakam.kena sembunyi-sembunyi macam paparazzi aku jadinya. Aqil pantang dengar bunyi kamera di'on'..cepat-cepat je dia meluru nak capai..maklumlah dah pandai merangkak dengan laju. Buat family kat Msia..lihatlah Aqil dah besar :D


Aqil excersice di waktu petang



Team bola sepak 3 sebelah...

6 ulasan:

Idayu said...

x bole tgk video la....mcmana nih??

SaFiy said...

entah la blog aku ni skjp blh skjb x..:D

Idayu said...

first video tuh jek dpt tgk...wah mmg tembam pipi aqil! rs nk cubit2 jer:) samsul br abis smayg ker?siap berkain pelikat tuhhh

SaFiy said...

mmg tembam lain dr Akmal..hihihihi tggu waktu sembayng. eii...ank ko yg kck speking jepun ae..hebat!!!

Idayu said...

haah, muka dia pon lain dr afiy ek?
muka sapa si aqil nih..dh lasak tuh..
haah, ckp la jgk campur2 melayu jepon. tapi dada ngan adik dia bantai jepon. dada ngan bdk2 melayu kat sni suma bantai jepon...pening kapla!!

SaFiy said...

bgus la..kck2 dah pndai ckp bahasa lain..satu kelebihan tuk dia bila bsar nnt..akmal kalau org ckp dia fham la sikit2..cuma ckp je x mahir.