Apa Yang Kita Selalu Lupa..

Ya Allah, Ya Tuhanku! Rahmatilah aku dengan Al-Quran dan jadikanlah Al-Quran bagiku sebagai pemimpin, cahaya, petunjuk dan rahmat.
Ya Allah, Ya Tuhanku! Ingatkanlah aku apa yang aku terlupa. Ajarkanlah aku daripada Al-Quran apa yang aku jahil. Berikanlah aku kemampuan membacanya sepanjang malam dan siang; dan jadikanlah Al-Quran itu hujah bagiku. Tumbuhkanlah kecintaanku pada Al-Quran. Jadikan ia perisaiku,teman hidupku di dunia, penghibur kesepianku di dalam pusara dan penyelamat diriku pada hari kiamat kelak.
Ya Allah, jadikanlah Al Quran penyuluh jalan meniti sirat, teman ke syurga dan pendinding api neraka. Perkenankanlah wahai tuhan sekalian alam...

Hit Counter (1/12/08~now)

Thursday, July 02, 2009

jealous ke? tak aah....

Masa tu tgh duk2 dgn hubby smbil dgr radio Era...kluar lak lagu lama Lizawati; nyanyian Rahim Maarof. Hubby kalau dgr lagu2 lama ni mula la dia nynyi, bila dgr dia sbut Lizawati..aku suggest, "dr abg sebut nama tu baik abg tukar pada FizaYanti..lagi bagus". Hihihi betul tak? So hubby pun trus tukar liriknya...sejuk ati dengar. Tu namanya jealous ke? Tak aaahh..tu tanda sayang!
Lirik Lagu
: FizaYanti
Penyanyi : Samsul Haimi
Album: Generasi (1997)

Bagaikan purnama
Saujana bintang-bintang
Berseri menarik hati

Oh FizaYanti (2x)

Betapa bahagianya
Kini kau disamping ku
Kan ku bina istana bahagia
Bersamamu

Oh Fiza FizaYanti

Engkaulah idaman hati
Oh! Fiza FizaYanti (2x)
Engkaulah idaman hati
Yang menarik hatiku

Oh Fiza FizaYanti....

2 ulasan:

nanadania said...

wahhaha..suke2 ati tuka lirik..
bgga abg ipar da tuka career jdik penyanyi plak..=))

Idayu said...

hehe best ker shamsul nyanyi??