Apa Yang Kita Selalu Lupa..

Ya Allah, Ya Tuhanku! Rahmatilah aku dengan Al-Quran dan jadikanlah Al-Quran bagiku sebagai pemimpin, cahaya, petunjuk dan rahmat.
Ya Allah, Ya Tuhanku! Ingatkanlah aku apa yang aku terlupa. Ajarkanlah aku daripada Al-Quran apa yang aku jahil. Berikanlah aku kemampuan membacanya sepanjang malam dan siang; dan jadikanlah Al-Quran itu hujah bagiku. Tumbuhkanlah kecintaanku pada Al-Quran. Jadikan ia perisaiku,teman hidupku di dunia, penghibur kesepianku di dalam pusara dan penyelamat diriku pada hari kiamat kelak.
Ya Allah, jadikanlah Al Quran penyuluh jalan meniti sirat, teman ke syurga dan pendinding api neraka. Perkenankanlah wahai tuhan sekalian alam...

Hit Counter (1/12/08~now)

Thursday, February 11, 2010

Snow in Rennes..

Hari ni pagi2 lg hubby dah kejut, "cepat2 sini, tgk ada snow" dengan muka masing2 masih busuk bgun dr tido terus jln mamai2 ke tingkap..waaaa snow!!! cam jakun gitu, maklum la baru la ni aku dpt tgk betul2 snow yg x sebnyk mana pun dr jarak yg dekat setelah sekian lama duk kat negara org ni...:D tapi tak pe la asal terkabul gak hasrat nak lihat dan sentuh snow tu..hihihi..pas2 hubby ajak main snow kat luar, nak gak ikut...tp bebe blum bgun so x dpt la aku ikut main2 snow :( x pe bila2 nnt blh main gak (sedapkan ati)

Pandangan dari tingkap rumah
Akmal yg dlm kesejukan, masuk rmh hidung merah hihihi...nak sangat main snow

2 ulasan:

Idayu said...

waa..br bole comment! bestnyer afy main snow...nih welcoming snow la kiranya sambut korng blk!

SaFiy said...

nmpknya gitu la..snow kat sini x sbnyk kat tmpt ko...tp kira blh la..snow jugak namanya..:D