Apa Yang Kita Selalu Lupa..

Ya Allah, Ya Tuhanku! Rahmatilah aku dengan Al-Quran dan jadikanlah Al-Quran bagiku sebagai pemimpin, cahaya, petunjuk dan rahmat.
Ya Allah, Ya Tuhanku! Ingatkanlah aku apa yang aku terlupa. Ajarkanlah aku daripada Al-Quran apa yang aku jahil. Berikanlah aku kemampuan membacanya sepanjang malam dan siang; dan jadikanlah Al-Quran itu hujah bagiku. Tumbuhkanlah kecintaanku pada Al-Quran. Jadikan ia perisaiku,teman hidupku di dunia, penghibur kesepianku di dalam pusara dan penyelamat diriku pada hari kiamat kelak.
Ya Allah, jadikanlah Al Quran penyuluh jalan meniti sirat, teman ke syurga dan pendinding api neraka. Perkenankanlah wahai tuhan sekalian alam...

Hit Counter (1/12/08~now)

Saturday, June 20, 2009

Master Oh Master......

Huh! Semputnya nak abiskan satu lg projek ni...'TESIS'. Tak on yg ni maka x abis2 la akunya study...dah la sem lepas aku mohon cuti penangguhan, tak kan sem ni pun nak tangguh lg...nak tak nak terpaksa la aku daftar gak sem ni...bermula semula la agenda lama aku sbg student. Hish..lemah betul la semangat aku kali ni...camana yek nak naikkan motivasi diri? Selain bende ni macam2 bende lain lg yang aku kena pikirkan...blh ke aku buat ni? Mana nak tulis tesisnya mana nak buat sistemnya..."Ya Allah kuatkanlah semangat ku dlm mengharungi pelbagai dugaan dan cabaran dlm kehidupan ini...permudahkan dan lancarkanlah segala urusanku, Amin....." Come on, you can do it!!!

2 ulasan:

nana said...

apsal rabbit ko x gerak ae?

SaFiy said...

aku pon x tau la..rabbit tu dah abis battery kot..